4.09.2011

Trakya Çingenesi

Beni fazlaca yanlış bulabilirsiniz bayan
Doğrudur  çingenelerin akşam rakılarını yağmaladığı
bir gecede doğduğum ama
bir trakya çingenesiyim sadece
Rüzgalardan nasibini almış ilkel bir adamım
Ve savrulup duruyorum
Anason kokan ambarların çilingir sofralarında

Beni fazlaca esmer bulabilirsiniz bayan
Nitekim doğrudur  da
Ama benden daha iyi kim bilebilir
Beyaz bir gerdanın kıymetini
İflah olmaz bir serseriyim belki
Sizinle terlemekten bıkmayan
Ve oldukça memnunun  kalçalarınızın dolgunluğundan

Dilimi hiç anlayamıyor da olabilirsiniz bayan
Ama bir seviyi her dile eksiksiz çeviriyor gözleriniz
Gözleriniz bir ateş müSvettesi
Yakmaktan başka çare yoktu  rumeliyi
Bilmiyorum neden bana suçluymuşum gibi bakıyorlar
Oysa bir yalnıştı, çokça sevmiştim sizi
Sadece bu yüzden bile
Azıcık adam sayılmaz mı bir trakya çingenesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder