3.11.2013

Kelimelerin Kadını

''Gidecek bir yeri yoktu.
Kendine bir çiçeğin adı verilmişti
Ve kelimelerin arasında yaşıyordu
İnsana şaç baş yolduran sıfatlar...
Bazısı insanın aklına zorla giren ot gibi büyüyen fiiller vardır.
Oysa nazikçe zihnimden yüreğime girdi.

Aşk hikayelerinde yalnızca aşk yoktur.
Bazılarında tek bir seni seviyorum bile bulunmaz
Yine de birbirimizi seviyoruz.

Eşine az ratlanır bir cevher;
Ona şans eseri parkta rastlamıştım
Fazla yer tutmuuyordu,
Tüylü bir güvercin kadardı
Kelimelerin, isimlerin arasında kaybolmuştu
Bana sayfaları gözlerimin önünde canlanan kitaplar verdi

Şimdi gitme!
Daha vakit gelmedi bekle
Daha vakit gelmedi
Gelmedi küçük çiçeğim
Bana kendinden birşeyler daha kat
Bana yaşamından birşeyler daha kat
Bekle!

Aşk hikayelerinde yalnızca aşk yoktur
Bazılarında tek bir seni seviyorm bile bulunmaz
Yine de kendimizi seviyoruz''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder