27.05.2018

 
Sen aklıma düşünce
Düğmeleri birbirine kavuşmayan gömlekler diker terziler
Toz koparan delikanlı gibi yeni yetme bıyıklarım çıkar
Gönlüm daraldığında burayım diye
Ellerime baksanız, titriyor
Ellerime baksanız sanırsınız yetmişimdeyim
 
Sen aklıma düşünce
Paslı bir demiri çıkarıyorlar ciğerimden
Oysa bir atı nalından çivilenmişlerdi bir kaldırıma
Şimdi semerini koparmış gibiyim
Aklım şimdi bir elma ellerinde; ikiye bölünmüş
Cebimde bir ölmek saklamıştım, bir de beş metelik
Nerde ne zaman düşürdüm, anlayamadım

 Sen aklıma düşünce, ben bir kuyunun içine düşüyorum
Ütüsü bozulmamış henüz Yusuf’un rüyasının
Sen gül kokuyorsun, ben şair oluyorum.
Çocuklar şen şakrak,
Babalar bekleniyor akşamüstleri dört gözle
Henüz kör değil Yusuf’un babasının gözleri de
Kadınlar bir türküde kayboluyor aynı vakitlerde
Telgrafın tellerine kuşlar konuyor
Sen aklıma düşünce
Herkes sevdiğine böyle mi yanıyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder