9.01.2011

Gidelim

Kendimi senden azat ettiğim gündür bugün
Güya çok sevilmişim
Mahpus olduğu için şiirler yazmış bu sefil
Nafile bir zamanın tam ortasındayım şimdi
Gövdemi dünyaya bulayacağımın evvelindeyim
Yârin avlusunda voltaya alışmış bir kere ayaklar
Gözü arkada kalan adımlarımda tozuyan haykırışlar…
Neresi paklasın beni, hangi iklim, hangi coğrafya
Öptüğün yerlerimi kara çıbanlara bırakıyorum artık
İçtiğim tütünün birazını da yaralarıma bastırıyorum
Acıdan nefesim kesiliyor
Soluksuz bir nefret içimde, omzunu öpüyorum
Ve ağzımdan bir barut kokusu yayılıyor
Mühürlüyorum sonra dudaklarımı, gençliğimle
Taptaze yaşlandığım gündür bugün
Saçlarım tozlu, benzim sarı, bakışım kara
Cildim kırışık mahpusluktan
Madem doğrulanmıyor, aklanmıyor aşklar yatmakla
Gidelim…
İçimde bir bahar günü voltaya durmuş bir dünya…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder