25.02.2011

Ordan Burdan

Bir hafta boyunca yaptıklarımdan söz etmek istedim sizlere. Sağlıklı yaşamı prensip edindim okuyucu, gün içinde yediklerime dikkat ediyorum. Kahvaltıları eksik etmeden araları da atıştırarak geçiştiriyorum akşamları da salata yiyorum, kendi aldığım yeşilliklerden kendi yaptığım salatayı yiyorum. Korkmayın size şimdi kalkıp da milyonlarca mevcut diyetlerden birini anlatmayacağım ama çok rahat hafif hissetmeye başladım kendimi, paylaşmak istedim. Arada kendimi oda arkadaşımın yurtdışından getirdiği merci’leriyle -çikolata- ödüllendiriyorum. Türkülerle süslüyorum bir de. Sonuç olarak efendime söyleyeyim bir kilo verdim bu diyetle. Ama şu tansiyonu düşüremedim tuzu azaltmama rağmen. Spor da yapıyorum artık. Beraberinde oda arkadaşlarımla bilimden, mühendislikten bahsetmek cabası- ben normalde sevmezdim mevzu bahis bilim olsun-. Unutmadan söyleyeyim facebook’umu da kapattım. Arkadaşlarım grup kurmaya yeltenmeye başladı ’’ burhan feybuka geri dönsün’’ diye ama bekleyecekler sanırım biraz. Yarattığım bu zaman boşluğunu kitap okuyarak geçiriyorum- Küçük Arıyı okuyorum, yatmadan ortalama 50 sayfa kadar, benim için iyi bir rakam-.bir de küçük mutluluklar var şu birkaç haftaya sığdırdığım. Ta Amerikalardan, Iowa’lardan aldığım bir kartpostal-ayrıntıya girmeyeceğim, özelimdir, sadece agama sevgiler diyorum. Bir de kadimimin benim için kendi elleriyle ördüğü atkı -entel atkısı diye tanımladık onu, bu güne kadar entellerin boyunlarında gördüklerimiz gibiymiş çünkü-  Çok yakında elimde olur-bahar gelecek diye korkuyorum ama-. Şunu da eklemeden olmaz; artık karadutun sesiyle kokusuyla uyanamasam da arada bir sesini duymak çok deli bir şey sayın okuyucu, tarifsiz bir özlem bu. Çok özledim çok; alengirli cümleler kuramayacak kadar dilimi gönlümü sürçtüren bir özlem bu. design dersi section’ı size söylüyorum; o gömleği beğenin diye giydik zaten, aynen böyle devam. Derslere gelince; belliydi böyle olacağı ama mezun olacak bir öğrencinin üçüncü, ikinci hatta birinci sınıftan insanlarla ders alması ne kadar ağırsa bana da o kadar ağır sayın okuyucu -kuşak farkı diye buna derim ben. Bir de evet okulun kalitesi günden güne düşüyor noticable bir ivmeyle- ama olsun düzenli olarak çalışıyorum da.

Bu yazıyı da yazmam oldu.’’Oha lan’’ dedim kendi kendimi.’’ Böyle devam’’…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder