26.10.2011

Fosur Fosur


07 Ekim 2011 Cuma

Selamlar aga,
Daha önce konştuklarımıza ek olarak, şunları demek istiyorum sana;Fosur fosur yaşa gençliğini aga, sigara içer gibi, tirkayi olacağını bile bile, birini sönmeden diğerini yakarak. Sev kadınları, bir ikisini sevişmesen de sev, agız alışkanlığı diyerekten, ya da becerebildiğin ne varsa onu sev. Ben şiiri beceriyorum, onu seviyorum.

Lıkır lıkır yaşa gençliğini aga, bir üzüm bağına girmiş gibi kokusunu al şarabın. Tirkayi olacağını bile bile. Benim gibi dövüşme şarapla, onla seviş. Kimseye aldırmadan, Eller ne diye korkmadan. Elinden gelirse benim için de seviş şarapla. Şarabın kokusu sinsin saçlarına, ayakların yalpalasa da sarhoşluktan gençlikten ya da aşktan dökülmekten taşmaktan korkma mericin egeye döküldüğü yerden.

Belki taşları çok geç dizmeye başladık aga ama daha çok erken aga ıstakaları devirmek için. İyi oyna hayatın üzerine, el başkasına geçmeden, şimdilik bu el senin aga, iyi oyna taşını.
Görüşmek üzere aga
                                                    B.K


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder