11.10.2011

Sarhoş Kafayla


Ben bu şiiri şarhoş kafayla yazıyorum
Şiir ne ki?
Ben terkederken bile
Ana rahminin ılık ve karanlık gecelerini
Çoktan şarhoştum

Yolunu bulmaya çalışan bir dölde
Kayıp bir spermken bile
İnancını yitirmiş bir yumurta olmadan önce bile
İliklerime kadar sarhoştum

Korku ve ızdıraptan harabeye dönmüş
Bedenimden muzdarip bir boşlukta
 Ayaklarımın üstünde duramazken bile

Soğuk bir ışık altında
Sallanır dururken
Dünya ters yüz olmuş gibi
Ve insanlar dönüp dururken başımda
Yine sarhoştum

Hani diyorlar ya
Kurtlar trafından getirilmişiz dünyaya
Bir kurdun uluyuşu gibi hiddetli
Ağlıyordum  doğduğum zaman da
Şimdi de ağlıyorum
Ve ben bu şiiri şarhoş kafayla yazıyorum





1 yorum:

  1. şiir de sarhoş kafayla yazılmalı zaten... ayıksan, farkındaysan her ayrıntının nasıl içine gireceksin ki şiirin satırlarının...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil