17.11.2011

Bil ki sevgili, EskidenDi Hepsi

Bil ki sevgili
Hiç bir yaprak sevmedi
Baharı ve hüzünlü erguvanlaları
Benim seni sevdiğim kadar

Yoktu tohumlarda bile, o delice iştiha
Benim sana açtığım gibi

Ve bahçemde hiç bir karanfil açmadı kırmızıyı
Senin dudaklarının açtığı gibi

Hiç bir sarmaşık oyunlar oynamadı bir gül dalında
Benim senin beline dolandığım gibi

Hiç bir çiğ tanesi düşmedi yaprağa
Hüznün gözlerine düştüğü gibi

Bil ki sevgili
Hiç bir bebek sevemedi anasının ak sütünü
Benim seni sevdiğim kadar
 
Hiç bir fakir yanaşmadı bir somun ekmeğe
Benim sıcacık koynuna sokulduğum gibi

Hiç bir derviş beklemedi sevgilim
Bir cennet müjdesini
Benim seni beklediğim gibi

Ve hiç bir mum ışığı
Ay ışığına öykünmedi geceleri
Benim seni istediğim kadar

Ne bileyim sevgili
Nasıl anlatayım
Say ki kendini
Geceleyin demli bir çaydın
Cigaraydın, dumanı caba
Bir mahkumun beraatini bekleyişi
Ya da tesbihindeki boncuk taneleri
 Ben de öyle tutunmuşTum sana
Öyle saymışTım hasretini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder