12.08.2011

Vasiyet

Beni bırakıp gittiğin bu yatakta
Öyle bir yalnızlığım olacak ki
Ne zaman biri serse sert kemiklerini boş bir yatağa
Akla ilk gelen ben olacağım belki
Üşüyen bir insanın karı anımsadığı gibi

Yalnızlık anıtsal bir mezar taşı gibi duracak
Ve boylu boyunca bir ceset ,hemen önünde
Feri sönmüş bakışların,
Gölgesi düşecek her neşenin üstüne

Kimse girmesin dokuza kadar sayma zahmetine
Benim için derin bir kuyu kazmaya kalkışmasın
Daha sağlığımda akbabalarla bile anlaşmışken ben
Cesedimin üstüne
Sen de onlarla fırdön üstümde, gönlünce

Kanlara belenmişken cenabet cesedim
Benim sana tek vasiyetim, nefretim
Hiç durmadan bilediğim
Ve ölüyorum
İşte tam da o zaman
İhtimal ya, ağlayabildiğini farzediyorum,
Kirpiğinden damlayan çamur,
Günlerden solucanların bayramı olacak  biliyorum
Ölsem de gülümsüyorum
İşte sana bir ölü sevdiğim
Hem de güleoynaya
Sen daha uyanmamışken kimliksiz yataklarda
Ben yanına süzüleceğim
Seni yılan!Seni bir yılan gibi seveceğim
Tenimden soğuk öpüşlerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder